Saturday, 15 September 2012

terlepas sudaa~~


induk: cik non sehat mimi?

mimi: em?tak tau lar induk,dah lame tak jumpe dah.

induk: mimi tak pegi tengok die ke?

mimi: tak pun.dah ayah tak bawak.

induk: yelar.dulu die jage mimi mcm anak sendiri,sekarang nak buat anak betol2 plak kan.hehe

mimi: heh?

 

apahal plak ni.perh.memang tekejot giler.cik non merisik mimi?then ibu jawab pe?kene kawen lar ni?waaaaa.tak2 ibu dah tolak kot.kalu ibu terima mesti ibu dah tanye awal2kan.memang tak aci mimi sorang je tak tau story mory ni.memang jadi bahan gelak dekat semua orang biler buat muke blurr tak tau pape biler ayah panggillll


ayah:akak.meh sini cepat.cik non dengan che A nak balek dah tu

mimi: owh ea?owkey2

along: ceh.nak jumpe mimi sorang je.yang laen tak nak jumpe pun HAHAHA

ateh: HAHAHA eh along.kesian kat akak,blurr tak tau pape

mimi: ape ape ape?(blurr)


YA ALLAH! kenape lar hal2 macam ni mimi jadi blurr




jangan lupa follow ye =)

No comments:

Post a Comment